For fire år siden startede Søren og Rasmus virksomheden Stella Care. Vi ville levere professionel GPS sporing af mennesker med demens til landets kommuner og plejecentre. Dengang fandtes der nemlig kun systemer, der var beregnet til at spore biler og maskiner. Og de blev også brugt på mennesker.

Den udfordring har vi løst med små GPS trackere samt en simpel smartphone app, der er meget nem at bruge.  I dag har vi kontor i Virum-Sorgenfri, hvorfra vi driver virksomheden og leverer vores produkter til mere end 50 kommuner.

Vi har nu behov for yderligere fokus på salg, nye produkter og nye forretningsområder. Derfor søger vi en salgs- og marketingassistent til blandt andet at hjælpe os med:

  • Markedsundersøgelser
  • Research og processer vedrørende salgsstrategi, salgsplaner, markedsføringsmateriale og opsøgende salg
  • Praktiske opgaver i forbindelse med salgsarbejde og lignende.

Vi har mange idéer og ambitioner, så du får rig mulighed for at prøve kræfter med spændende opgaver samt at udvikle virksomheden i tæt samarbejde med os.

Din første opgaver bliver at bidrage i processen i forbindelse med udarbejdelsen af vores salgs- og markedsføringsplan. Herefter kommer du til at drive en del af salget af et nyt system. Systemet har vi udviklet, og vi er klar til at levere produktet til vores kunder – nu mangler vi bare dig.

Om dig
Vores nye salgs- og marketingassistent tænder på at være i en lille frontløbervirksomhed med få kollegaer og en afslappet tone.

Kunderelationer og overtruffen service har stor betydning for os – og derfor også for dig. For os er professionalisme og god stil vigtigt. Vores kunder betaler for et high-end produkt, og det skal de kunne mærke.

Du kommer til at indgå i en kultur, hvor Søren er udviklingsnørden, Rasmus er kundenørden, Michael er servicenørden og Johannes er programmeringsnørden.

Du er eksportingeniørstuderende eller lignende og du kombinerer derfor dine kommercielle kompetencer med din tekniske viden og forståelse. Det er et plus, men absolut ikke et krav hvis du kender til sundhedssektoren.

Det passer dig at arbejde ca. 15 timer om ugen fordelt på to eller tre dage, som du selv planlægger og styrer.

Du tror på

  • Salg er at servicere og at servicere er salg
  • Entreprenante frontløbervirksomheder kan have stor betydning for menneskers liv
  • Højt energiniveau og samarbejde er forudsætningen for at nå mål.

Ansøgning
Hvis du kan se mulighederne i ovennævnte job, glæder vi os til at modtage din ansøgning hurtigst muligt og senest den 1. december 2016 på: [email protected]

Du kan læse mere om vores virksomhed og vores produkter her på sitet.

Hvis du vil vide er du velkommen til at kontakte adm. direktør Rasmus Hansen på telefon 42 42 90 50.