Kundeservicemedarbejder søges i spændende virksomhed med gode kollegaer
Fuldtidsjob i virksomhed beliggende i Nordhavn
Vi tilbyder lokaliseringsenheder til samfundets svageste – ønsker du et meningsfyldt arbejde, hvor du gør en forskel for sårbare mennesker? Så læs med her.
Om os
Vi søger en medarbejder til at indgå i vores team, som håndterer vores telefoniske kundesupport og salg til virksomhedens kunder, når de kontakter os. Vi designer og udvikler effektive systemer, som skaber tryghed og frihed for mennesker med demens, plejepersonale og pårørende. Det gør vi ved at levere professionel GPS-lokalisering af mennesker med demens til mere end 60 af landets kommuner.
Om stillingen
Hos Stella Care søger vi en engageret kundeservicemedarbejder, der brænder for at levere en førsteklasses kundeoplevelse. Din primære opgave er at sikre, at vores kunder får løst deres problemer hurtigt og effektivt, samtidig med at du går den ekstra mil for at overgå deres forventninger. Vi ønsker at skabe loyalitet og et stærkt omdømme, så kundetilfredsheden er i top.
Dine ansvarsområder inkluderer:
- Kundeservice i verdensklasse: Du sørger for, at kunderne altid føler sig velkomne og godt behandlet. Vi er en nichevirksomhed, så vi lægger stort fokus og værdi i, at vores kunder får den bedste behandling.
- Håndtering af produktlager: Du sikrer opsætning og klargøring af vores GPS-enheder, så vi altid kan levere vores vitale produkter dag-til-dag.
Dine kvalifikationer:
- Faglige kompetencer:
- Empati og stærke kommunikationsevner
- Generel teknisk forståelse
- Evne til at navigere i flere systemer samtidig
- Problemløsningsevner
- Personlige kompetencer:
- Tålmodighed og empati – du kan tale med alle typer mennesker
- Struktureret og detaljeorienteret tilgang
- Fleksibilitet og en positiv attitude
- Serviceminded og proaktiv
Vi tilbyder
Du kan komme til at arbejde i en virksomhed med en klar mission, og hvor vi gør en forskel for andre mennesker – hver dag. Du kommer helt i front, da det primært er dig, der besvarer telefonen, når vores kunder ringer. Udover daglig kommunikation med vores eksisterende kunder og henvendelse fra potentielle nye kunder, har support-teamet også ansvar for at gøre GPS-enheder klar til afsendelse til kunder samt at tage imod hjemsendte GPS-enheder. Vedligeholdelse af telefonabonnementer samt konfiguration og afprøvning af GPS-enheder er også en del af support-teamets arbejde.
Arbejdstiden er mandag-fredag kl. 8.00-16.00. Stillingen er på 37 timer ugentligt.
Vi har adresse i dejlige omgivelser i Nordhavn på Kalkbrænderiløbskaj 6a, 2100 KBH Ø.
Tiltrædelse og ansøgning
Tiltrædelse er 1. August
Vi glæder os til at modtage dit cv og gerne en kort (video)præsentation af dig. Præsentation samt CV sendes pr. e-mail til [email protected].
Vi holder løbende jobsamtaler og forbeholder os retten til at lukke ansøgning før tid, såfremt vi finder den rette profil – måske det er dig?
Henvendelse
Ønsker du noget uddybet eller har du andre spørgsmål vedrørende stilling kan du kontakte:
Mary Svartzengren
Operations Manager
[email protected]
+45 92159060
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!