Service er vores hjerteblod
“Håndteringen af GPS’er i dagligdagen skal være nem og smertefri for både plejepersonale og pårørende. Derfor tager vi gerne ansvaret for den praktiske håndtering af GPS-trackere, og står til rådighed døgnet rundt, hvis du har brug for hjælp.”
Rasmus Hansen – CEO
24/7 telefonservice
Det er vigtigt for os, at vores kunder aldrig står alene når de har brug for hjælp. Derfor kan du ringe til os døgnet rundt alle ugens dage.
Hurtig levering
Vi afsender altid produkter samme dag, som vi modtager bestillingen. Pakken er fremme hos dig dagen efter bestillingen.
Høj datasikkerhed
Brugervenligt system
Alle skal kunne benytte vores system. Det byder meget for os, at det er nemt, sikkert og trygt. Vi værdsætter den feedback, vi får fra vores brugere, og vi implementerer nye funktioner, som vores kunder og brugere efterspørger. Det er vores ønske og mål, at selv i pressede situationer, skal det være let, simpelt og en fornøjelse at bruge vores system.
Vi tilbyder fuld support
Vi kan stå for praktisk håndtering af GPS’erne. Det er i forhold til ombytninger, opkobling til telefoner, oprettelse af geo-fence og ændringer i opsætninger. Hvis I selv ønsker at stå for håndteringen, hjælper vi jer også gerne i gang med dette.
Ingen ekstra omkostninger
Vi har ingen skjulte ekstraomkostninger. Alt forbrug forbundet med GPS’erne og brug af vores 24/7 timers support er inkluderet i prisen. Der er heller ikke omkostninger forbundet med ændringer i opsætning eller begrænsning på antal alarmer fra GPS’en. Vi har intet oprettelsesgebyr og forsendelsesomkostninger er også inkluderet.