Problemer med din GPS-enhed?

Hvis du har problemer med din GPS-enhed, så sidder vores kundeservice team klar til at hjælpe dig. 99% af alle problemer kan vi klare over telefonen. Vores kundesupport kan hurtigt identificere, om problemet skyldes brugerfejl, hardware eller software.

 

Se vores gps’er til personer med demens her

Mira+ GPS ur

Vega+ Gps ur

Evi gps boks

Service er vores hjerteblod

“Håndteringen af GPS’er i dagligdagen skal være nem og smertefri for både plejepersonale og pårørende. Derfor tager vi gerne ansvaret for den praktiske håndtering af GPS-trackere, og står til rådighed døgnet rundt, hvis du har brug for hjælp.”

Rasmus Hansen – CEO

24/7 telefonservice

Det er vigtigt for os, at vores kunder aldrig står alene når de har brug for hjælp. Derfor kan du ringe til os døgnet rundt alle ugens dage.

Hurtig levering

Vi afsender altid produkter samme dag, som vi modtager bestillingen. Pakken er fremme hos dig dagen efter bestillingen.

Høj datasikkerhed

Dine data og brugernes data er sikret hos os. Vi overholder EU’s databeskyttelsesforordning (GDPR), og vi indgår altid databehandleraftaler med alle offentlige kunder og business-to-business kunder.

Brugervenligt system

Alle skal kunne benytte vores system. Det byder meget for os, at det er nemt, sikkert og trygt. Vi værdsætter den feedback, vi får fra vores brugere, og vi implementerer nye funktioner, som vores kunder og brugere efterspørger. Det er vores ønske og mål, at selv i pressede situationer, skal det være let, simpelt og en fornøjelse at bruge vores system.

Vi tilbyder fuld support

Vi kan stå for praktisk håndtering af GPS’erne. Det er i forhold til ombytninger, opkobling til telefoner, oprettelse af geo-fence og ændringer i opsætninger. Hvis I selv ønsker at stå for håndteringen, hjælper vi jer også gerne i gang med dette.

Ingen ekstra omkostninger

Vi har ingen skjulte ekstraomkostninger. Alt forbrug forbundet med GPS’erne og brug af vores 24/7 timers support er inkluderet i prisen. Der er heller ikke omkostninger forbundet med ændringer i opsætning eller begrænsning på antal alarmer fra GPS’en. Vi har intet oprettelsesgebyr og forsendelsesomkostninger er også inkluderet.

Skyldes problemet hardware eller software?

Skyldes fejlen hardwaren, sender vi dig et returlabel. Så kan du sende enheden retur. Hvis enheden kan bruges til en hvis grad, kan du bruge GPS denne indtil, den nye enhed sendes til dig. Vi undersøger den gamle GPS-enhed for problemer og står den ikke til at redde destrueres den. Kan problemer rettes, gør vi dette og enheden kan tages i brug igen. Læs mere om anbefalingerne om GPS’er.