Oplever du problemer med din GPS?

Hvis du oplever problemer med din GPS-enhed, opfordres du altid til at kontakte vores kundeservice. De sidder klar til at hjælpe dig med de problemer/udfordringer, du måtte have med din GPS fra Stella Care.

 

Se vores gps’er til personer med demens her

Mira+ GPS ur

Vega+ Gps ur

Evi gps boks

Service er vores hjerteblod

“Håndteringen af GPS’er i dagligdagen skal være nem og smertefri for både plejepersonale og pårørende. Derfor tager vi gerne ansvaret for den praktiske håndtering af GPS-trackere, og står til rådighed døgnet rundt, hvis du har brug for hjælp.”

Rasmus Hansen – CEO

24/7 telefonservice

Det er vigtigt for os, at vores kunder aldrig står alene når de har brug for hjælp. Derfor kan du ringe til os døgnet rundt alle ugens dage.

Hurtig levering

Vi afsender altid produkter samme dag, som vi modtager bestillingen. Pakken er fremme hos dig dagen efter bestillingen.

Høj datasikkerhed

Dine data og brugernes data er sikret hos os. Vi overholder EU’s databeskyttelsesforordning (GDPR), og vi indgår altid databehandleraftaler med alle offentlige kunder og business-to-business kunder.

Brugervenligt system

Alle skal kunne benytte vores system. Det byder meget for os, at det er nemt, sikkert og trygt. Vi værdsætter den feedback, vi får fra vores brugere, og vi implementerer nye funktioner, som vores kunder og brugere efterspørger. Det er vores ønske og mål, at selv i pressede situationer, skal det være let, simpelt og en fornøjelse at bruge vores system.

Vi tilbyder fuld support

Vi kan stå for praktisk håndtering af GPS’erne. Det er i forhold til ombytninger, opkobling til telefoner, oprettelse af geo-fence og ændringer i opsætninger. Hvis I selv ønsker at stå for håndteringen, hjælper vi jer også gerne i gang med dette.

Ingen ekstra omkostninger

Vi har ingen skjulte ekstraomkostninger. Alt forbrug forbundet med GPS’erne og brug af vores 24/7 timers support er inkluderet i prisen. Der er heller ikke omkostninger forbundet med ændringer i opsætning eller begrænsning på antal alarmer fra GPS’en. Vi har intet oprettelsesgebyr og forsendelsesomkostninger er også inkluderet.

Hver gang der sendes en alarm, løser vi et problem hos den demensramte

Vi har flere tusinde aktive GPS-enheder i brug, og endnu flere pårørende/plejere, der hver dag bruger vores enheder. Vores enheder sender mere end 1000 alarmer dagligt. Hver gang der sendes en alarm, løser vi et problem hos den demensramte, pårørende eller plejepersonale. Det hænder at der er problemer med vores enheder. Hvis du oplever en af følgende problemer, kan du forsøge at genstarte den enhed eller kontakte Stella Cares kundeservice, de sidder klar til at hjælpe dig med dine udfordringer/problemer 24/7/365.
  • GPS-enhedens batteritid.
  • GPS-enheden funktionalitet.
  • GPS-enhedens præcision.
  • For mange Geofence alarmer.
  • Offline alarmer.
Læs mere om anbefalingerne om GPS’er.