Problemer med din GPS?

Oplever du problemer med din GPS-enhed? eller virker den ikke efter hensigten?

Oplever du problemer med din GPS-enhed? Hos Stella Care står vi altid klar til at hjælpe dig. Vores kundeservice sidder klar ved telefonen 24/7/365. Nogle af problemerne kan vi ordne over telefonen, men andre problemer kræver at du sender din GPS-enhed retur til os. Hvis du skal sende din enhed ind til reparation, så sender vi et nyt produkt til dig først. På den måde skal du ikke undvære din GPS-enhed. Du kan nu tage den nye GPS-enhed i brug uden at skulle bytte igen. Vi tester GPS-enheden, der var problemer med, og hvis vi kan reparerer vi den. Er det ikke muligt at reparere GPS-enheden, så destrueres den.

 

Mira+ GPS ur

Vega+ Gps ur

Evi gps boks

Udfordringer kan du opleve med din GPS?

De typiske problemer er GPS-enhedens batteritid samt enhedernes vandtæthed. Hvis du oplever problemer med enhedernes batteritid, kan det skyldes, at du bor i et område med dårlig dækning. Dette problem kan løses ved, at vi aktiverer enhedens hjemmezone. Det betyder at vi slukker for gps’en så længe, den befinder sig indenfor hjemmezonen. Når enheden kommer udenfor hjemmezonen, aktiveres gps’en igen. Så borgeren kan blive fundet, i tilfælde af at de ikke kan finde hjem. Læs mere om anbefalingerne om GPS’er.

Stella Care - Problemer med GPS-enheder